Asistentka/asistent vedoucího Samostatného oddělení bezpečnostního

Asistentka/asistent vedoucího Samostatného oddělení bezpečnostního
19.11.2025|Výběrová řízení


STAŇTE SE KLÍČOVOU SOUČÁSTÍ BEZPEČNOSTI DOPRAVY!
 
Ministerstvo dopravy hledá administrativní oporu - Asistenta/ku pro Samostatné oddělení bezpečnostní.
 
Co bude náplní vaší práce? Nebudete jen "nějaká podpora". Budete strategický pilíř oddělení, který zajistí jeho hladký a bezchybný chod, a dotknete se i krizového řízení!
 
  • Zajišťování administrativní a materiálně-technické podpory vedoucímu a zaměstnancům Samostatného oddělení bezpečnostního.
  • Obsluha e-mailové adresy a telefonního spojení sekretariátu oddělení, vyřizování hovorů a došlé elektronické korespondence v určeném rozsahu.     
  • Odpovědnost za příjem, evidenci a redistribuci dokumentů přidělených/došlých samostatnému oddělení, aktivní práce v systému spisové služby.
  • Odpovědnost za vklady stanovisek a dokumentů do elektronické knihovny vlády.
  • Plnění povinnosti dílčího rozpočtového správce oddělení a provádění oběhu ekonomických dokumentů v ekonomickém systému ministerstva.
  • Podílení se na administraci zadávacích řízení v souladu se zákonem o zadávání veřejných zakázek a zadávání informací do registru smluv.
  • Uzavírání měsíční docházky zaměstnanců oddělení prostřednictvím personálního systému.  
  • Podílení se na zajišťování činnosti Krizového štábu a Situačního centra ministerstva.
 
Co od vás očekáváme?
  • výborné písemné a ústní komunikační schopnosti;
  • velmi dobrá znalost práce s výpočetní technikou na uživatelské úrovni;
  • praktická zkušenost se systémy spisové služby, ekonomickými a personálními informačními systémy výhodou;
  •  schopnost rychle se učit novým postupům;
  •  odolnost vůči stresu a schopnost pracovat v časové tísni;
  •  splnění podmínek pro přístup k utajovaným informacím stupně utajení VYHRAZENÉ.
 
Co vám nabízíme?
  • Odpovídající finanční ohodnocení (9. platová třída dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb..);
  • plný pracovní úvazek na dobu neurčitou;
  • zajímavou práci v prostředí ústředního orgánu státní správy;
  • pracoviště v centru Prahy;
  • předpokládaný nástup: prosinec 2025/ leden 2026 (nebo dle dohody).
 
Benefity, které vás potěší:
  • pružná pracovní doba;
  • 25 dní dovolené + 5 dní indispozičního volna (sick days);
  • zvýhodněné jazykové kurzy;
  • příspěvek na stravování (jídelna přímo v budově ministerstva);
  • příspěvek na penzijní připojištění / doplňkové penzijní spoření;
  • Multisport karta;
  • Posilovna a tělocvična v budově;
  • možnost umístění dítěte v dětské skupině Mašinka;
  • příspěvek na dětskou rekreaci;
  • zvýhodněné vstupenky do divadel;
  • možnost občasné práce z domova;
  • … a mnoho dalšího.
 
Jak se přihlásit?
 
Zašlete nám strukturovaný životopis a motivační dopis e-mailem na adresu: posta@mdcr.cz

Do předmětu e-mailu uveďte:„Výběrové řízení č. j.: MD-65674/2025-010“
 

Termín pro zasílání přihlášek: do 27. listopadu 2025
 
 
Služební orgán podporuje rovnost žen a mužů a diverzitu v rozhodovacích pozicích. Z tohoto důvodu vítáme zájem žadatelek a žadatelů z různých skupin obyvatel.

Získaná data budou Ministerstvem dopravy zpracována:
  • pouze za účelem výběru vhodného uchazeče/vhodné uchazečky a následného uzavření smlouvy s vybraným uchazečem/uchazečkou;
  • po dobu, než bude nalezen vhodný/á uchazeč/ka v rámci výběrového řízení č. j. MD-65674/2025-010“, a dále za účelem ochrany oprávněných zájmů Ministerstva dopravy např. pro případ stížností neúspěšných uchazečů a to po dobu 1 roku.
Podrobné informace o zpracování Vašich osobních údajů naleznete zde v našem informačním memorandu s odkazem na pověřence.
 


Zpět na výpis článků