Veřejná vyhláška - Rozhodnutí

Veřejná vyhláška - Rozhodnutí
03.11.2025 13:18:15Úřední deska

Ministerstvo dopravy jako příslušný drážní správní úřad ve smyslu ustanovení § 54 odst. 1 a § 56 písm. a) zákona č. 266/1994 Sb., o dráhách, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon odráhách“), projednalo ve správním řízení ve věci zrušení části regionální dráhy č. 541 00 Prachovice – Přelouč a části zařízení, v obvodu ŽST Prachovice, a to od koncového styku výhybky č.101 v km 19,642, na kterou navazuje kolej č. 1b, do konce kusé koleje č.1d v km 21,560, zahájeno na základě žádosti Správy železnic, státní organizace, IČ: 709 94 234, se sídlem Dlážděná 1003/7, 110 00 Praha1, (dále jen „Správa železnic“), ze dne 21. července 2025, č. j. 58402/2025-SŽ-GŘ-O26 vedeném zdejším úřadem pod č. j. MD/46269/2025/130, a rozhodlo, po dohodě s Ministerstvem obrany, podle § 5 odst. 6 zákona o dráhách takto:

Část regionální dráhy č. 541 00 Prachovice –Přelouč a část zařízení v obvodu ŽST Prachovice určené ke zrušení začíná od koncového styku výhybky č. 101 v km 19,642 (souřadnice 49.901975N, 15.649731E), na kterou navazuje kolej č. 1b a dále do konce kusé koleje č. 1d v km 21,560 (souřadnice 49.891529N, 15.631991E). Rušená trať sestává z dopravní koleje č. 1 (část koleje č. 1 po hrot výhybky č. 7a z dopravní koleje č. 1a, č. 1b, č.1c – inventární číslo 5000136483), od km 21,300 do km 19,642, stavební délka cca 1660 metrů, dále z manipulační koleje č. 1 (část manipulační koleje č. 1 od konce výhybky č. 7 po konec výhybky č. 1 a z manipulační koleje č. 1d včetně zarážedla – inventární číslo 5000136485), stavební délka bez výhybek cca 290 metrů, dále z manipulační koleje  č. 2 (stavební délka bez výhybek cca 120 metrů), dále z kusé manipulační koleje č. 2a včetně zarážedla (stavební délka cca 110 metrů), dále z manipulační koleje č. 3 (stavební délka bez výhybek cca 120 metrů), dále z kusé odvratné koleje č. 3a včetně zarážedla (stavební délka bez výhybky cca 40 metrů), dále z kusé manipulační koleje č.3b včetně zarážedla (stavební délka bez výhybky cca 90 metrů), dále z kolejové spojky (3s) výhybek č. 2 a č. 3 (stavební délka cca 20 metrů), dále z kolejové spojky (7k) výhybek č. 6 a č. 7 (stavební délka cca 20 metrů), dále z výhybky č. 1, č. 2, č. 3, č. 4, č. 5, č. 6, č. 7 včetně EOV (bez náhrady kolejovými poli), dále ze zabezpečovacího zařízení příslušnému k postradatelnému kolejišti a kolejovému rozvětvení, dále ze železničního sdělovacího zařízení příslušnému k postradatelnému kolejišti, dále ze železničního elektrického zařízení příslušnému k postradatelnému kolejišti, dále ze železničního přejezdu P5051, dále z jednostranného vnějšího nástupiště u manipulační koleje č. 3 (od km 21,384 do km 21,414) stavební délky 30 metrů, dále ze služebního nástupiště u dopravní koleje č. 1b (od km 19,900 do km 19,920) stavební délky 20 metrů, a ze železničního spodku příslušného k postradatelnému kolejišti. Celková stavební délka části regionální dráhy určené ke zrušení činí 1918 m. S účinností 1. dne kalendářního měsíce následujícího po nabytí právní moci tohoto rozhodnutí se tato část regionální dráhy podle § 5 odst. 6 zákona o dráhách zrušuje.“

Stáhněte si:
Zpět na výpis článků